10.07.2011

Jeden z przysmaków







 Pierwszy raz kupiłam to masło z powodu  ochoty na coś słodkiego! powiem szczerze,że rozczarowałam sie po spróbowaniu  niesamowicie ,bo smak tego tajemniczego specyfiku w ogole  nie był słodki.
dopiero  po jakimś czasie dowiedziałam sie ,ze takie masło orzechowe jada sie z dżemem. wtedy bylo pycha!
Na zdjeciu widac jak jedzą to Amerykanie, albo dwa skladniki na jednej kanapce albo dwie kanapki ktore mozna złączyć. Sa różne rodzaje ,z orzechami i bez. "ostre" i delikatne.
Niestety taka przyjemność jest baardzo kaloryczna .tj w  tabeli powyzej , np 2stołowe łyżki  masła zawieraja 190kalorii!
Moje pierwsze masło kupiłam w Irlandzkim Lidlu o  nazwie "MCENNEDY"  <454g za 1.79euro>
 nie jestem pewna  czy znajdziemy je w Polskim Lidlu. (?) może ktoś wie(?)

M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz